انواع بیل

ایجا به معرفی ابزار کشاورزی می پردازیم.

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

انواع بیل

۳ بازديد
انواع بیل
1. بیل لبه دار
این بیل به طور خاص برای ایجاد لبه های منظم در اطراف چمن ها یا حاشیه ها طراحی شده است و یک لبه قطعی تمیز ایجاد می کند. دارای یک محور بلند، با یک نیم دایره فلزی کوچک که در پایین آن وصل شده است، و یک صفحه پایی مستقیم که می توانید با پاهای خود فشار وارد کنید. تیغه معمولاً تیز و صاف است، زیرا باید مستقیماً به داخل چمن یا خاک فشار داده شود. تیغه کاملاً کم عمق است، زیرا برای مؤثر بودن نیازی به برش های عمیق ندارد.

بیشتر بخوانید: Different Types of Shovels


در حالی که اینها عمدتاً برای هدف اصلی خود یعنی ایجاد و نگهداری لبه باغ استفاده می شوند، می توانند برای کارهای دیگر از جمله شکستن ریشه های کم عمق گیاهان نیز مفید باشند. از آنجایی که این بیل ها دارای تیغه بسیار کوچکی هستند، برای استفاده در مناطق کوچکی که باید کاملاً خاص باشید تا به گیاهان مجاور آسیب نرسانید، ایده آل هستند.

2. بیل سنگر
بیل سنگر
بیل خندق که به عنوان بیل خندق نیز شناخته می شود، دو کاربرد اصلی دارد. اولاً می‌تواند ترانشه‌های کم‌عمق حفر کند و ثانیاً می‌تواند ترانشه‌های عمیق‌تری را که توسط ابزار قوی‌تر ایجاد شده‌اند را تمیز و تمیز کند. بیل های ترانشه دارای تیغه ای بلند و باریک با نوک نوک تیز هستند و تیغه آن به صورت زاویه دار قرار می گیرد. به دلیل باریک بودن تیغه، به سختی فضای پایی وجود دارد، بنابراین راندن بیل با وزن خود به داخل زمین واقعاً یک گزینه نیست و در عوض، باید از نیروی بازو استفاده کنید. این بدان معنی است که دستیابی به هر چیزی بیش از یک سنگر کم عمق بسیار دشوار و خسته کننده خواهد بود. بیل های سنگر عمدتاً توسط باغبانان منظر استفاده می شود.

3. بیل تخت
بیل تخت
همانطور که از نامش مشخص است، بیل های تخت دارای تیغه ای صاف هستند. هر بیل با تیغه مسطح در درجه اول برای اسکوپ کردن طراحی شده است، و آنها اغلب دارای یک تیغه کمی مقعر هستند، مانند یک قاشق مربع، که آنها را در حمل مواد بهتر می کند. آنها برای جابجایی مواد باغی مانند خاک، مالچ یا شن مفید هستند و برای بارگیری چرخ دستی یا سایر ظروف باغ ایده آل هستند. تیغه صاف به این معنی است که آنها در حفاری عالی نیستند، اما آنها یک صفحه بزرگ دارند که به شما کمک می کند فشار وارد کنید تا تیغه را وارد زمین کنید. این برای کارهای حفاری کم عمق مانند لبه زدن یا تمیز کردن سنگرها مفید است. اگر می خواهید از آن برای این منظور استفاده کنید، با خاک های نرم بهترین کار را خواهد داشت. در درجه اول، یک بیل تخت برای برداشتن، پهن کردن و جابجایی است، اما ابزار باغبانی بسیار مفیدی است که می توانید در اطراف داشته باشید زیرا می تواند برای عملکردهای دیگر کار کند.

4. بیل درختکاری
بیل درختکاری
این بیل‌ها به‌طور خاص برای کاشت درختان طراحی شده‌اند و کار سریع‌تری را انجام می‌دهند که با انواع دیگر بیل‌ها زمان بیشتری می‌برد. بیل درختکاری دارای یک تیغه باریک است که به نوک منحنی یا نوک تیز می رسد. تیغه باریک به این معنی است که می‌تواند سوراخ‌هایی با اندازه‌های مختلف حفر کند، بیل را به شکل دایره‌ای در زمین قرار دهید. اندازه شفت بسته به آنچه برای کار خود نیاز دارید می تواند متفاوت باشد، شفت های بلندتر برای زمین صاف و یکنواخت بهتر هستند و شفت های کوتاه تر روی تپه ها یا زمین های شیب دار بهتر عمل می کنند. از این بیل ها می توان برای حفر یک درخت برای پیوند یا ایجاد یک سوراخ جدید برای کاشت درخت استفاده کرد. بیل ها شکلی شبیه به بیل ترانشه زنی دارند و بنابراین می توانند دو برابر شوند و سنگرهای کم عمقی ایجاد کنند که در آن ترانشه طولانی برای تخت گل منطقی تر از ایجاد تعداد زیادی سوراخ کوچک برای گیاه است. همچنین می توان از آن برای تمیز کردن سنگریزه ها یا زباله ها از سنگرهای بزرگتر استفاده کرد.

5. پاور بیل
دو ابزار مختلف وجود دارد که با نام پاور بیل شناخته می شوند. اولین مورد اساساً یک بیل برفی است که با گاز یا برق کار می کند. اینها دارای تیغه هایی هستند که برای برداشتن و پراکنده کردن برف به چرخش در می آیند و به شما امکان می دهند مسیرهای برف گرفته یا راهرو را به راحتی پاک کنید. اینها بسیار کارآمدتر از یک بیل برفی معمولی هستند، اما همانطور که انتظار دارید، قیمت بسیار بالاتری دارند. آنها یک جایگزین کوچکتر و سبکتر برای برف دمنده سنتی هستند. نوع دوم بیل برقی نوعی جک چکش با اتصال بیل است. اینها برای حفاری زمین یا حفر چاله ها و ترانشه ها در خاک بسیار فشرده استفاده می شود. آنها به ویژه مفید هستند زیرا به اندازه کافی کوچک هستند تا در مناطقی کار کنند که ماشین آلات بزرگتر در آن جا نمی شوند.

6. پست سوراخ بیل
پست سوراخ بیل
بیل پست حفره ای نوعی بیل دوتایی است که به بیل پست چاله ای نیز معروف است. از دو بیل متصل به هم تشکیل شده است، معمولاً با تیغه های بلند و باریک منحنی به سمت داخل که نوک های منحنی دارند. شکل تیغه ها به بیل کمک می کند تا از طریق هر ریشه یا هر چیزی که ممکن است سر راه آنها قرار گیرد، برش دهد. وقتی تیغه ها به هم بسته می شوند، شکلی استوانه ای ایجاد می کنند. بیل پست سوراخ در درجه اول برای حفر سوراخ های عمیق برای قرار دادن پایه های حصار استفاده می شود. آنها این کار را با استفاده از حرکت حفاری، نیشگون گرفتن و بلند کردن، برداشتن یک استوانه خاک از روی زمین در یک حرکت سریع انجام می دهند. اگر یک سری سوراخ پست برای حفر دارید، یک بیل پست سوراخ سرمایه گذاری ارزشمندی است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.